Co nového na blogu?

Sledujte pravidelně obsah blogu, kde se dozvíte řadu podnětných informací pro všechny provozovatele, ať již nějakého podniku, e-shopu nebo jiných internetových stránek.

  • Jak pojmenovat svůj e-shop
    Vymýšlení názvu Vašeho e-shopu důkladně provětrá Váš mozek a prověří Vaši odolnost, zdolávat v podnikání nastražené překážky. Bude to totiž složitější, než si sami myslíte. Název e-shopu a tím i domény (Co je to internetová doména?) je pro Váš další úspěch naprosto…
  • Firmy, které nesou jméno po svém majiteli či zakladateli
    Mnohé firmy nesou jméno po svém zakladateli, majiteli nebo jiné osobnosti. Vybral jsem několik příkladů z minulosti i současnosti. Mnohé Vás možná překvapí, neboť ne vždy je na první pohled patrné, že se firma jmenuje právě po konkrétním člověku. Posuďte sami.   Albert…
  • Z balírny až k zákazníkovi
    Pokud máte na rozjezd e-shopu dostatek finančních prostředků, budete nepochybně nad vším uvažovat trochu jinak, než když je každá vynaložená koruna vnímána "bolestivě". Jednou z otázek, s níž se musíte popasovat, je balení zboží. Můžete nakoupit výplně i krabičky nové a zákazník…

Co potřebujete?

1

Inspiraci a nápady
Problém řady provozovatelů spočívá v tom, že nevyhledávají dobré nápady a inspiraci pro své podnikání. Dokonce ani z kritiky si nejsou schopni vzít ponaučení a naopak sami pak svého kritika zkritizují.Kdykoliv někdo vystoupí z řady vyslovením negativního postřehu či názoru, je okamžitě zatracen...

2

Pochopit zákazníky
Když spouštíte nový web, e-shop nebo začínáte s nějakým podnikáním, zpravidla se díváte, jak to dělá konkurence. Možná vycházíte ze zkušeností, jaké jste získali coby zaměstnanec nějaké firmy a nyní jdete do téhož oboru takříkajíc na vlastní pěst. Láká Vás myšlenka, dělat si vše po svém...

3

Zlepšit své výsledky
Na mém blogu najdou zajímavé informace nejen nováčci a začátečníci, ale také již zběhlí provozovatelé e-shopů, webů nebo podniků. Může to být i nečekaná maličkost, která může zcela zásadně zlepšit výsledky Vašeho snažení. Je proto dobré čtené příspěvky vnímat tak, že nejsou...

Reference

Bojujete s návštěvností Vašich stránek?

Vše podstatné, co byste pro měli vědět o tématu NÁVŠTĚVNOST VAŠICH STRÁNEK, jsem shrnul do tohoto e-booku. Co Vám přinese?

  • Uvědomíte si, že neznáte svého zákazníka.
  • Zjistíte nedostatky svého webu.
  • Dozvíte se, co vše může brzdit Vaši cestu za internetovým úspěchem.
  • Zkrátíte si dobu tápání a pokusů a začnete konečně fungovat na úrovni.