Co nového na blogu?

Sledujte pravidelně obsah blogu, kde se dozvíte řadu podnětných informací pro všechny provozovatele, ať již nějakého podniku, e-shopu nebo jiných internetových stránek.

  • Z balírny až k zákazníkovi
    Pokud máte na rozjezd e-shopu dostatek finančních prostředků, budete nepochybně nad vším uvažovat trochu jinak, než když je každá vynaložená koruna vnímána "bolestivě". Jednou z otázek, s níž se musíte popasovat, je balení zboží. Můžete nakoupit výplně i krabičky nové a zákazník…
  • Jak také mohou vznikat názvy firem
    Příběhy některých značek jsou skutečně "těžce originální" a jejich zakladatelé dospěli k tomu správnému názvu velmi nevšedním způsobem. V tomto příspěvku najdete konkrétní firmy, u jejichž názvů se rozhodně pozastavíte...   Apple - Nepochybně víte, že "apple" je anglicky jablko. Bylo to oblíbené…
  • Papírování nechte účetní
    Pokud se sami sebe ptáte, jak se dá zvládnout veškeré to papírování, spojené s provozováním e-shopu, pak Vás uklidním, že nedá. Neuklidnil jsem Vás? Nebojte, jen jsem tím chtěl říct, že pokud budete spoléhat sami na sebe, že si zvládnete dělat účetnictví, pak se…

Co potřebujete?

1

Inspiraci a nápady
Problém řady provozovatelů spočívá v tom, že nevyhledávají dobré nápady a inspiraci pro své podnikání. Dokonce ani z kritiky si nejsou schopni vzít ponaučení a naopak sami pak svého kritika zkritizují.Kdykoliv někdo vystoupí z řady vyslovením negativního postřehu či názoru, je okamžitě zatracen...

2

Pochopit zákazníky
Když spouštíte nový web, e-shop nebo začínáte s nějakým podnikáním, zpravidla se díváte, jak to dělá konkurence. Možná vycházíte ze zkušeností, jaké jste získali coby zaměstnanec nějaké firmy a nyní jdete do téhož oboru takříkajíc na vlastní pěst. Láká Vás myšlenka, dělat si vše po svém...

3

Zlepšit své výsledky
Na mém blogu najdou zajímavé informace nejen nováčci a začátečníci, ale také již zběhlí provozovatelé e-shopů, webů nebo podniků. Může to být i nečekaná maličkost, která může zcela zásadně zlepšit výsledky Vašeho snažení. Je proto dobré čtené příspěvky vnímat tak, že nejsou...

Reference

Bojujete s návštěvností Vašich stránek?

Vše podstatné, co byste pro měli vědět o tématu NÁVŠTĚVNOST VAŠICH STRÁNEK, jsem shrnul do tohoto e-booku. Co Vám přinese?

  • Uvědomíte si, že neznáte svého zákazníka.
  • Zjistíte nedostatky svého webu.
  • Dozvíte se, co vše může brzdit Vaši cestu za internetovým úspěchem.
  • Zkrátíte si dobu tápání a pokusů a začnete konečně fungovat na úrovni.